دل نوشته های مریم

بعد کلی تاخیر اومدم

1394/3/4 16:17
نویسنده : مریم
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان مریم بعد کلی اخیر اومدم شما هنوز تشریف نیاوردی میومدم ب وبت سر میزدم اما اصلا دست و دل ب نوشتن نمیومد الانم همینطورم ماه پیش که روز مرد از امام علی هدیه خواستم برای میعاد عزیزم قابل ندونستن و شما باز نیومدی الان تو ماه شعبان هستیم ماه پربرکتی که توش تولد کلی از  امام های عزیز و مهربونم هست ولادت امام حسین محبتحضرت ابوالفضل محبت- اما زین العابدینمحبت - حضرت علی اکبرمحبت و امام زمان مهربونمحبت که ایشاا... هرچی زودتر ظهور کنه شکلکـــْـ هایِ هلــن (اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم )مونده بودم تور از کدومشون بخوام البته از همه خواستم خندونکااما بیشتر از امام زمان چون دقیقا ولادت ایشان مصادف میشه با روزی که قراره من مامان بشم یا نه . افکارم خیلی بهم ریخته س سردرگمم  نمیدونم کار درستی کردم ی نه ااما همه امام رو واسطه کردم تا تور از خدا برامن هدیه بگیرن.همشیه از خدا خواستم که اگه صلاح میدونه ترو این ماه بفرسته پیشم ایشاا.... که صلاح میدونهخندونک

وضعیت روحی من و بابا میعاد بطور کلی ریخته بهم باباجونت که بیشتر از من حساس شده من اونو دلداری میدم تا اون منو خندونک این ماه دوتا خبر خوب شنیدم یکی اینکه الناز جون که میشه دخترعموی بابا میعاد نی نی داره محبتو دوم اینکه مریم دوستم نی نی ش ی گل پسرهمحبت

وقتی خبر بارداری یکی رو میشنوم واقعا خوشحال میشم و از اعماق وجودم براش خودش و نی نی ش آرزوی سلامتی میکنم خدا خودش از نیت من خبر داره ولی ته دلم میگم کاش منم باردار بودم کاش نی نی قبلی من الان پیشم بود دلشکسته اما میگ خدای مهربون بازم حکمتت رو شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.

امیدوارم این ماه یعنی 14 خرداد بیام بگم منم مامان شدم همه آرزوی من شده این که زودتر خبر بابا شدن میعاد عزیزم رو بهش بگم خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این ماه زیاد اقدامم خوب و منظم نبود اما اگه تو بخوابی میشه که من مامان بسم پس برام بخواه که و صلاح بدون که ی نی نی سالم و صالح و زیبا نصیبم کنی البته اگه پسر باشه که چه بهتر چون میعاد پسر خیلی دوس داره خدا جونم من پررو نیستم فقط خواسته هامو میگم اما باز در آخر همه چی به تو بستگی داره

امام زمان مهربون این ماه منو دست خالی برنگردون.

راستی یادم رفت بگم ختم 41 روزه حشر گرفتم چون شنیدم خیلیا با این ختم باردار شدن طوری که هنوز ختمشون تموم نشده الان 14 روزه که هروز دارم میخونم .

من فعلا میرم امیدوارم با خبرهای خوب بیام  انشاا....

پسندها (1)

نظرات (0)