دل نوشته های مریم

گزارشی مختصر به نی نی نازم

1393/12/3 10:39
نویسنده : مریم
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم امیدوارم هر کجا هستی شاد و خوشحال باشی خندونک بلاخره رفتم دکتر جواب آزمایشامم دید معاینه ام کرد سبزگفت ی مختصر عفونت داری ویتامین D  کم هستش کلی دارو داد گفتم اگه برای اومدن شما تلاش کنمخجالت قرص ها رو هم همزمان بخورم برای شما مشکلی ایجاد نمیشه گفت نه صبر کن قرص ها تموم شد بعد گفت بهتره بعد عید اقدام کنم برای اومدن شما اون لحظه خیلی ناراحت شدم گریه احساس میکنم هیچ وقت شمارو نمیبینم اتو مطب که بودن خانم دکتر داشت مامانای دیگه رو معاینه می کرد و صدای قلب نی نی ها رو چک میکرد یاد اولین باری که صدای قلب تو نازنین بی وفا رو شنیدم افتادم همینجوری اشک هام میومد مثل الان گریهبه جرات میتونم میگم زیباترین صدای دنیاس من فقط یبار صدای قلب شمارو شنیدم دیگه رفتی و نیومی پیش من بی وفا شدی رفیق نیمه راه شدی تنهام گذاشتی رفتی اما من هنوز منتظرت هستم هرماه چشم انتظارت میمونم الان ام که خانوم دکتر اجازه ندادن گفتن بعد عید بازم خدارو شکر میکنم مشکل خاصی ندارم بیشتر قرص تقویتی داد که وقتی شما اومدی سفت بچسبی به دل مامان مریم قهر بعد که از مطب در اومدم وقتی ب بابایی گفتم دکتر گفته بعد عید گفتم اشکال نداره اول خودتو تقویت کن بعد بهش گفتم چقد ناراحت شدم و گفتم من الان شمارو میخوام نه بعد عید طبق معمول این شکلی شدنعصبانیگفتن هیچ وقت روی ی موضوعی اصرار نکن منم حرفی نزدم و اینجوری شدمغمگین

خدای خوب و مهربونم هروقت صلاح دیدی ی چند تا  نی نی فوقع العاده سالم و صالح و زیبا و باهوش و همه چی تموم  با ی پول خیلی زیاد و حلال تا برای نی نی هام همه چی بخرم و راحت زندگی کنن بهم هدیه بده دیگه چیز خاصی نمیخوام خندونک

احساس کردم خیلی کم توقع هستم چشمک

در آخر ازت سلامتی و عشق رو برای میعاد عزیزم ازت خواستارم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

ی دنیا بوس برای نی نی های نازم و میعادم محبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)