دل نوشته های مریم

سال جدید جلوجلو مبارک نی نی نازم

1393/12/25 11:14
نویسنده : مریم
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خیلی وقته نیومدم به وبلاگت سربزنم آخه وقتی نیستی دلخوشی ندارمغمگین بهت سربزنم هروز با باباجون میعادمحبت میریم سرکار تا غروب اما اگه تو بودی دلخوشیمون چندبرابر میشددلشکسته سال 94 هم داره میرسه اما تو هنوز نیودی پیشمونغمناک ایشاا.. که برای سال تحویل تو عزیز دلم بیای تو دل من بشینی خندونک

اگه وقت نشد تا قبل سال جدید بیام بهت سر بزنم از همین الان بهت میگم عزیز دل من سال نووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت مبارک باشه الهی ایشاا... که ب سلامتی فرود بیای تو دلم خندونک

ی دنیا بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برا نی نی نازممحبت

ی دنیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای میعاد عزیزم محبت
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)