دل نوشته های مریم

سال نو مبارک عشق نیومده من

1394/1/11 14:39
نویسنده : مریم
155 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دل من سال نوت مبارک باشه عشق آسمونی مریممحبت بوس بوسبوس ماچ ماچ بوس سر سال تحویل اول از همه خواستم از خدای مهربون به همه ی اونایی چشم انتظار نی نی هستن ،نی نی هدیه بده محبتبعدش از خدای مهربون تورو خواستم که هرچی زودتر دوبار برگردی پیشمغمگین فقط خدا میدید که چقد ناراحتم اخه اگه تنهام نمیزاشتی 9 فروردین زمینی میشدی  گریهیه راست میومدی بغل خودمو بابا میعاد همهش فکر میکردم اگه الان بودی حال و روزم چی بود عشق منقهر

خب بریم یکم از تعطیلات عید نوروز برات بگم عزیزکم هفته اول رفتیم قائمشهر بد نبود همش ناهار و شام دعوت بودیم بعدش رفتیم قزوین رفتیم مکان هایی دیدینی تاریخی رو دیدیم خیلی خوشگل بودن باباجون میعادت حال میکرد رفتیم حموم قجر ، کاروانسرای سعدالسلطنه ، چهل ستون و چند تا جای دیگه اما همه اینا بدون تو برام مثل جهنم بود

پسر گلم دختر نازنینم چرا زودتر از خدا اجازه نمیگیرید بیای پیشمدلشکسته

ی چیزی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خندونک

احساس میکنم شاید الان تو دلم باشی اما بازم میگم توهم زدم دوس دارم برم ی تست بگیرم ببینم واقعی هستی یانه؟ همش دودلم قهر

بنظر شما برم ؟ نرم؟

الانم شرکت هستم تست هم تو کیفم آمادس اگه شما اجازه بدی برم ی تست کنم یا فوقش از ناراحتی دق میکنم گیجیا از خوشحالی سکتهخندونک

خدایا فقط ناامیدم نکنغمگین دارم میرم از دلشوره میخوام بمیرم خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خوشحالم کن

برم بیام بهت جواب میدم نی نی نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)